Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εντελώς δωρεάν και να παρακολουθήσουν ζωντανά τα Workshops, ενώ παράλληλα θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν τους ομιλητές, στην ειδικά διαμορφωμένη ζώνη.
Σημαντική ενημέρωση: Βάσει του ισχύοντος υγειονομικού πρωτοκόλλου λειτουργίας των εμπορικών εκθέσεων, υπενθυμίζεται ότι στην έκθεση, όσο και στα workshops, έχουν πρόσβαση μόνο πλήρως εμβολιασμένοι (επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού) ή νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο, ενώ η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική (δείτε εδώ, το πλήρες πρωτόκολλο ασφαλούς λειτουργίας της έκθεσης).
Ποιες θα είναι οι θεματολογίες των 100% Ξενοδοχειακών Workshops 2021;
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021:
- 10:30: Η Ζήτηση στην Ελλάδα και η Τιμολογιακή Στρατηγική - Δήλωσε Συμμετοχή
- 12:30: Η Εποχή των Αυτόνομων Κρατήσεων -Δήλωσε Συμμετοχή
- 14:30: Οι Online Πωλήσεις το 2022 - Δήλωσε Συμμετοχή
- 16:30: Το Περιεχόμενο Προώθησης στα Ξενοδοχειακά Κανάλια - Δήλωσε Συμμετοχή
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021:
- 10:30: Ξενοδοχειακό Sustainability και Νέα Υλικά - Δήλωσε Συμμετοχή
- 12:30: Housekeeping & Operation μετά τον COVID 19 - Δήλωσε Συμμετοχή
- 14:30: Οι Νέες Ξενοδοχειακές Τεχνολογίες - Δήλωσε Συμμετοχή
Ποιες είναι οι Εταιρείες που θα συμμετέχουν στα 100% Ξενοδοχειακά Workshops 2021;
Δίνοντας έμφαση στην επόμενη ημέρα της Ξενοδοχειακής Αγοράς, η πρώτη ημέρα των Workshops, Σάββατο 20 Νοεμβρίου, θα εστιάσει σε μια σειρά από θεματικές, που στόχο έχουν να συντονίσουν τους Ξενοδόχους στις νέες ταχύτητες πωλήσεων που έχει αποκτήσει η αγορά, αλλά και να ενημερώσουν για τις νέες πρακτικές και λύσεις που έχουν εμφανιστεί μετά τον Covid-19.
Πιο συγκεκριμένα, τα φετινά ξενοδοχειακά workshops θα ξεκινήσουν με την OTA Insight να αναλύει τα πραγματικά στατιστικά ζήτησης για την Ελλάδα, αλλά και πώς αυτή επηρεάζει την τιμολογιακή στρατηγική ενός ξενοδοχείου, και θα συνεχίσουν με τη WebHotelier και την PrimalRES, τα κορυφαία brands στο κομμάτι των αυτόνομων κρατήσεων, να επεξηγούν το πώς περάσαμε στην περίοδο των αυτόνομων κρατήσεων, αναλύοντας τις λύσεις των εργαλείων που συντελούν στην ανάπτυξή τους.
Η πρώτη ημέρα των workshops θα συνεχιστεί με την εταιρεία INcrementUM να δίνει πρακτικές συμβουλές για τα Online Κανάλια που θα επικρατήσουν το 2022, ενώ το νεοσύστατο ΤΗΕ VSCOPE θα παρουσιάσει τρόπους ενίσχυσης της εμπορικότητας του ξενοδοχειακού περιεχομένου.
Συνεχίζοντας στη δεύτερη ημέρα των Workshops, Κυριακή 21 Νοεμβρίου, οι θεματικές θα προσανατολιστούν περισσότερο στη νέα εικόνα των ξενοδοχείων, αλλά και στις νέες λύσεις που χρειάζονται, έτσι ώστε να διαχειριστούν τις ανάγκες του Operation, αλλά και των Πωλήσεων.
Ξεκινώντας με τη σημασία της μελέτης τυπολογίας στον σχεδιασμό ενός νέου ή υπό ανακαίνιση καταλύματος από τους Destsetters και συνεχίζοντας με τις αναδιαμορφωμένες τεχνικές Housekeeping και Operation από την Epoque Collection, στο πρώτο μισό της ημέρας θα δοθεί έμφαση στη νέα λογική που αποκτούν τόσο τα νέα, όσο και τα υπάρχοντα ξενοδοχεία μετά την πανδημία.
Στη συνέχεια της ημέρας, η About Hotelier, θα παρουσιάσει και θα αναλύσει την «απαραίτητη λίστα ξενοδοχειακών τεχνολογιών» που αφορούν τόσο το operation όσο και τις πωλήσεις, ενώ η ημέρα θα κλείσει με την Revit Up που θα επεξηγήσει τις νέες τεχνικές διαμόρφωσης της Revenue Στρατηγικής ενός ξενοδοχείου.
Πώς θα διαμορφωθεί η ειδική αίθουσα των 100% Ξενοδοχειακών Workshops 2021;
Με γνώμονα την ασφάλεια των επισκεπτών, τα 100% Hotel Workshops "μετακομίζουν" από την αίθουσα του -1, στο κύριο επίπεδο της έκθεσης, σε μια ειδικά διαμορφωμένη περιοχή με αποστάσεις, αλλά και επαρκή και απρόσκοπτο εξαερισμό, αφού η κεντρική αίθουσα του MEC έχει ύψος περίπου 6 μέτρα. Βάσει των διατάξεων, η πληρότητα της αίθουσας θα περιοριστεί σε ποσοστό μικρότερο του 80%, η διάταξη και η ταξιθεσία του χώρου θα εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή απόσταση μεταξύ των συμμετεχόντων, ενώ θα γίνεται συνεχής καθαρισμός, έπειτα από την ολοκλήρωση του κάθε workshop.