{{user.name}}
IOO% HOTEL SPECIALS
EN
GR

Έρευνα: Τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας   |  100% Hotel Specials Team

Έρευνα: Τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με  διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας

Όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 192% για τις ΗΠΑ, 51% για τη Γαλλία, 25% για την Ιταλία, 27% για τη Γερμανία, 48% για την Ολλανδία, 36% για την Κύπρο και μόλις 7% για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Ελλάδα καταλαμβάνει υψηλή θέση στις ετήσιες λίστες προτίμησης των τουριστών σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενώ η Αθήνα, η μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα της Ελλάδας βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων. Πώς επηρεάζεται όμως το ενδιαφέρον της τουριστικής ζήτησης για τον προορισμό της Αθήνας στο ιδιαίτερο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, που δημιούργησε ο Covid-19, και όχι μόνο, από την αρχή του 2020 μέχρι σήμερα;

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αναζήτησης των ταξιδιωτών σε σχέση με τον προορισμό και  τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά , αλλά και ανά χώρα προέλευσης της  τουριστικής ζήτησης, μέσω διαδικτύου για την περιοχή της Αθήνας.

7f8f8d68780e655195d6c838ad85ca66.jpg


 Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Αθήνα:

  • Οι αναζητήσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο είναι μειωμένες, αλλά τον Μάρτιο αρχίζουν να σταθεροποιούνται. Από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούλιο είναι εμφανώς αυξημένες για τις περισσότερες χώρες (πλην του Ηνωμένου Βασιλείου πιθανότατα λόγω περιορισμού πτήσεων από την χώρα). Η συμπεριφορά αυτή πιθανότατα οφείλεται στις περιόδους καραντίνας λόγω covid-19 πέρυσι και φέτος. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 192% για τις ΗΠΑ, 51% για τη Γαλλία, 25% για την Ιταλία, 27% για τη Γερμανία, 48% για την Ολλανδία, 36% για την Κύπρο και μόλις 7% για το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Φέτος, οι αναζητήσεις παρουσιάζουν αυξημένη τάση ανά μήνα, με εξαίρεση τον Φεβρουάριο. Η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζεται τον Μάιο, υποδεικνύοντας το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών από τις 6 αυτές χώρες για διαμονή στη Σαντορίνη το καλοκαίρι. Επίσης, τον Ιούνιο συνεχίζεται η αύξηση στις αναζητήσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος για τις αναφερόμενες χώρες, εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου. Τον Ιούλιο παρατηρείται μείωση τον αναζητήσεων σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ η Γαλλία, η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζουν αύξηση. Πιο αναλυτικά, τον Ιούλιο του 2021 σε σχέση με τον Ιούνιο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση των αναζητήσεων κατά 14% για τη Γαλλία,  2% για την Ολλανδία,  40% για το Ηνωμένο Βασίλειο και μείωση 4% για την Κύπρο, 3% για τις ΗΠΑ, 7% για την Ιταλία.
  • Το 2021, η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο αναζητήσεων ανάμεσα στις υπόλοιπες είναι οι ΗΠΑ, με δεύτερη το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Το 2021 παρατηρείται αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για ΗΠΑ και Γαλλία, ενώ οι υπόλοιπες εμφανιζόμενες παρουσιάζουν μείωση με εντονότερη αυτών από Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.

 

927d404c896e444309061e42c941325b.jpg
a33e807dfde74e6ba0f191733e1a2cd2.jpg

 Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, από την ομάδα της Tourix, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση στους ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε, χρησιμοποιώντας 1819 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τη διαμονή στην Αθήνα. 

Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με τη διαμονή για τον προορισμό της Αθήνας: https://analytics.tourix.gr/athens/

100% Hotel Specials Team
Demand Fairs & Media Specialized Executives And Selected External Partners.
The 100% Hotel Specials team is researching and recording the modern needs of the hospitality industry, as well as the new trends and innovations related to the creation, operation and development of hotel businesses. The results of this systematic effort are incorporated into the content of 100% Hotel Specials articles.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: