
Μοναδικότητες της Ελλάδας: ανάγκη για νέες Μεθοδολογίες Διαχείρισης του Τουρισμού της στη νέα εποχή (ΜΕΡΟΣ Β’) | Δημήτρης Βασιλείου & Prof. Μιχάλης Τοανόγλου


Δημήτρης Βασιλείου & Prof. Μιχάλης Τοανόγλου
Συνιδρυτές Της Ερευνητικής Ομάδας “Flatod-19, Ευέλικτοι Τουριστικοί Προορισμοί”
Δημήτρης Βασιλείου, BEng, MSc, Επιχειρησιακός Ερευνητής, Ιδιοκτήτης εταιρείας “Authentic Greece-Products & Destinations”, project manager έργου “Τοπικά & Επώνυμα”-------------- ----
Prof. Μιχάλης Τοανόγλου, PhD, Head of Department – Hospitality Management, Sol International School (SIS), Woosong University, S. Korea