Κάθε συνεργασία με τουριστική μονάδα αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Δίνεται έμφαση:
- στον τρόπο που θα στηθεί ένα ξενοδοχείο στους OTAs,
- στην προβολή του προφίλ του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο,
- στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ξενοδοχειακής μονάδας που την κάνουν να ξεχωρίζει σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό,
- στη στρατηγική τοποθέτηση του καταλύματος σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής & όρων κράτησης μέσω του διαδικτύου,
- στην επέκταση του δικτύου συνεργατών (OTAs) του ξενοδοχείου,
- καθώς και στη συνεχόμενη χρήση & αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών (RMS, BI Software, Rate Shopper κ.α) για χάρη του ξενοδοχείου/ συνεργάτη.
Η INcrementUM συμμετείχε, για ακόμη μια χρονιά, στην προηγούμενη Έκθεση 100% Hotel Show, παρουσιάζοντας τις υπηρεσίες της στους επαγγελματίες του τουρισμού, με στόχο τη διαμόρφωση των online sales και τη στρατηγική τοποθέτηση των καταλυμάτων τους στον ανταγωνιστικό τομέα των διαδικτυακών πωλήσεων. Η παρουσία της εταιρείας στην Έκθεση συμπληρώθηκε με τη συμμετοχή της στα 100% Hotel Workshops, με μια παρουσίαση που αφορούσε το Parity τιμών πώλησης των ξενοδοχείων ανάμεσα στις online πλατφόρμες & ΟΤΑs.
![a5cafa7ee393b30efd9876a0e420f3f6.jpg](uploads/exhibition-images/a5cafa7ee393b30efd9876a0e420f3f6.jpg)
![bd950de3c95f3cb28be89c606d160525.jpg](uploads/exhibition-images/bd950de3c95f3cb28be89c606d160525.jpg)
![63f2aec1f4ced034e4053f1b6d2f2f5f.jpg](uploads/exhibition-images/63f2aec1f4ced034e4053f1b6d2f2f5f.jpg)
Επικοινωνήστε με κάποιον εξειδικευμένο συνεργάτη της Incrementum.