Τα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχείων, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη συνολική κερδοφορία των καταλυμάτων, με τους ξενοδόχους να ψάχνουν ολοένα και περισσότερες λύσεις σε αυτή την κατεύθυνση.
Το 100% Hotel Show, διαμορφώνει μια εξειδικευμένη Γαστρονομική ενότητα, στην οποία οι ξενοδόχοι δεν θα βρουν απλά εταιρείες με προϊόντα, αλλά και ολοκληρωμένες προτάσεις που αφορούν το πρωινό, τα Cocktails & Bars, τον καφέ, αλλά και το mini bar.
Για να οργανωθεί η εκθεσιακή ενότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επιλέχθηκαν 5 μόνο εταιρείες από τον ευρύτερο κλάδο της γαστρονομίας, οι οποίες θα παρουσιάσουν τα εξής concepts:
- Cocktail Lab by Premium Brands: Με στόχο την αναβάθμιση του Bar και των cocktails, που αποτελούν βασικό έσοδο του F&B.
- Hotel Breakfast Wall: Με στόχο την ανάδειξη ενός Food Story-Telling Concept στο πρωινό, που αποτελεί σημείο ικανοποίησης του πελάτη.
- Mpakaliko by Living Postcards: Με στόχο την ενσωμάτωση Ελληνικών Προϊόντων στο Mini Bar και την πιθανή αύξηση των εσόδων του.
- Hotel Espresso Point by Taf: Με στόχο την ανάδειξη της σημασίας του καφέ και της προοπτικής να αποτελέσει σημείο αναφοράς του F&B Revenue.
- Digital Gourmet Hotel by Upselling Hotel: Με στόχο την εκπαίδευση χρήσης του digital signage, για την προώθηση των εστιατορίων στους διάφορους χώρους του καταλύματος.
Τέλος, εκτός από τις ειδικές ενότητες, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Upselling Workshop, κατά τη διάρκεια του οποίου θα μιλήσουν, μεταξύ άλλων, και οι experts της Caipi One για τα Cocktails & Bars καθώς και η εταιρεία στρατηγικής ξενοδοχείων, Butterfly Stories. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το Workshop→