{{user.name}}
IOO% HOTEL SPECIALS
EN
GR

Κύκλος Σεμιναρίων από την Ένωση Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου “Φιλοξενία” στο πλαίσιο του 100% Hotel Show | Crete 2025 Κυριακή 23 Φεβρουαρίου ΔΕΚΚ Ηρακλείου   |  100% Hotel Show Online Team

Κύκλος Σεμιναρίων από την Ένωση Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου “Φιλοξενία” στο πλαίσιο του 100% Hotel Show | Crete 2025 Κυριακή 23 Φεβρουαρίου ΔΕΚΚ Ηρακλείου

Η Ένωση Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» διοργανώνει την Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου και ώρα 11:00 κύκλο σεμιναρίων που απευθύνονται στα Μέλη των Ενώσεων Ξενοδόχων, των Ομοσπονδιών και Συλλόγων Τουριστικών Καταλυμάτων (ΕΟΤ) και του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.

Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της Έκθεσης “100% Hotel Show | Crete” που θα φιλοξενηθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης στις Γούρνες Ηρακλείου.

Ωράριο-Περιγραφή

  • 11.00: “Ποιοτική Φιλοξενία και Ικανοποίηση Πελατών”. Εισηγητής: Δρ. Δημήτρης Κούτουλας.

Σε αυτό το εντατικό σεμινάριο θα δοθούν πρακτικές συμβουλές για το πώς οι Επιχειρήσεις Φιλοξενίας κάθε μορφής –από ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια μέχρι διαμερίσματα και πολυτελείς βίλες– θα προσφέρουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους, θα επιτύχουν πρόσθετα έσοδα και θα εξασφαλίσουν καλύτερες βαθμολογίες και θετικά σχόλια. Προσεγγίζοντας τη φιλοξενία από τη σκοπιά των πελατών, θα αναλυθεί κάθε πτυχή της διαμονής τους, θα επισημανθούν συχνά λάθη και πώς αυτά θα αποφευχθούν, ενώ θα προταθούν απλοί και προσιτοί τρόποι βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Το σεμινάριο θα καλύψει τις εξής ενότητες:

  • Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών πριν την άφιξή τους
  • Άφιξη και υποδοχή πελατών
  • Εργονομία, αισθητική και υγιεινή του δωματίου/διαμερίσματος
  • Εργονομία, αισθητική και υγιεινή του μπάνιου
  • Πρωινό
  • Ο χώρος της πισίνας
  • Άλλες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις εντός της επιχείρησης φιλοξενίας
  • Δραστηριότητες των πελατών εκτός της επιχείρησης φιλοξενίας
  • Αναχώρηση πελατών
  • Σύνδεση της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών με την εμπορική πολιτική της επιχείρησης

Ο Εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, είναι ένας πολύπειρος επαγγελματίας του τουρισμού και της φιλοξενίας. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, ανάπτυξης ξενοδοχείων, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 38 χώρες. Ειδικότερα στον κλάδο της Φιλοξενίας ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά καταλύματα κάθε μορφής, boutique hotels κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο Trip Advisor. 

6174b0ededf46f80e5ed9044d7e0623f.jpg

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

  • 14.30: “Από τη μάθηση στην άριστη φιλοξενία: Η εκπαίδευση ως μοχλός του Τουρισμού”. Ομιλήτρια: Λαμπρινή Κακιούζη, Πρόεδρος Πανελλαδικής Οµοσπονδίας Κέντρων ∆ια Βίου Μάθησης.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε επιχειρηματίες και επαγγελματίες της φιλοξενίας και ειδικότερα σε ιδιοκτήτες και διευθυντές τουριστικών καταλυμάτων κάθε μορφής. Κατά τη διάρκειά τους θα παρουσιαστούν δεκάδες πρακτικά παραδείγματα και θα υπάρξει η δυνατότητα να συζητηθούν τα δεδομένα και οι προκλήσεις της σύγχρονης επιχείρησης Φιλοξενίας.


Θέλετε να επισκεφθείτε το 100% Hotel Show 2025 στην Κρήτη;

Κάντε δωρεάν εγγραφή ως Επισκέπτης: Πατήστε εδώ

100% Hotel Show Online Team
100% Hotel Show | Το Premium Εκθεσιακό Γεγονός Για Ξενοδόχους & Επαγγελματίες Τουρισμού
Η Οργανωτική Ομάδα του 100% Hotel Show συντονίζει, επιβλέπει και επικοινωνεί με όλους τους συντελεστές του πλέον ανατρεπτικού event για Ξενοδόχους και Επαγγελματίες Τουρισμού!
CLOSE
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ IOO% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση IOO% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του IOO% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media