{{user.name}}
IOO% HOTEL SPECIALS
EN
GR

Λύσεις για βίλες και αυτόνομες κατοικίες, στο 100% Hotel Show 2017 στο MEC Παιανίας   |  Νίκος Σ. Μοράντης

Λύσεις για βίλες και αυτόνομες κατοικίες, στο 100% Hotel Show 2017 στο MEC Παιανίας

Διαβάστε επίσης συμβουλές για Villa Design & Marketing, αλλά και για τη σημασία της Εμπειρίας για τον ταξιδιώτη

Είναι πλέον γεγονός ότι οι βίλες και οι αυτόνομες κατοικίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τουριστική αγορά, με τη ζήτησή τους να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Τα νέα κανάλια διανομής, όπως το Airbnb, έχουν αναδείξει ανάλογα προϊόντα και η δημιουργία αυτής της νέας αγοράς είναι αναμφισβήτητη.

Το 100% Hotel Show, δίνοντας έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των Villa Owners αλλά και των ξενοδόχων (αφού αρκετοί από αυτούς έχουν βίλες στα καταλύματά τους), έχει φροντίσει για την προσέλκυση μερικών από τις κορυφαίες εταιρείες για την ανάπτυξη προϊόντων όπως βίλες και αυτόνομες κατοικίες, και έχει προγραμματίσει ένα από τα πλέον advanced workshops με κατεύθυνση την ανάπτυξη των πωλήσεων της βίλας.

Εν όψει του επερχόμενου 100% Hotel Show και στο πλαίσιο της ξεκάθαρης κατεύθυνσης της έκθεσης για παροχή λύσεων για Villa Owners, η ομάδα της διοργάνωσης αποφάσισε να παρουσιάσει κάποια σημεία-κλειδιά, σε σχέση με την ανάπτυξη μιας βίλας.

Το Design της Βίλας διαφέρει από αυτό των Ξενοδοχείων

5affa985286041650da9028c4e51eb36.jpg

Καθώς η βίλα είναι εκ φύσεως ένα Upmarket προϊόν, η προδιαγραφή της σε επίπεδο Design δεν μπορεί να είναι ανάλογη με ενός ξενοδοχείου. Πιο συγκεκριμένα, στα ξενοδοχεία είθισται να γίνεται μια πιο μαζική προδιαγραφή σε επίπεδο αισθητικής αλλά και υλικών, επιτυγχάνοντας οικονομία κλίμακος, κάτι το οποίο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στη βίλα. 

Στις βίλες, πρέπει να δοθεί έμφαση στη λεπτομέρεια και τη μοναδικότητα. Καθώς μάλιστα πρόκειται για προϊόν το οποίο θα πουληθεί ακριβότερα, είναι απαραίτητη και η χρήση υψηλότερης ποιότητας και αισθητικής επίπλων, υλικών αλλά και ιδιαίτερων διακοσμητικών στοιχείων. Ακόμη και αν η βίλα εντάσσεται σε ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να εξετάσουν διαφορετικά την ανάπτυξή της, έτσι ώστε να της προσδώσουν και την ανάλογη προστιθέμενη αξία, εναρμονισμένη πάντα με τη γενική αισθητική του καταλύματος.

Δείτε εδώ τα εντυπωσιακά προφίλ εταιρειών σχετικών με το Design →

Οι Βίλες έχουν αυξημένες ανάγκες σε επίπεδο Brand Identity και Online Marketing

1cfa7995b7a2af10377cabebe9759ab4.jpg

Παλαιότερα, όταν η προσφορά ήταν περιορισμένη και τα κανάλια διανομής λιγοστά, η πώληση μιας βίλας αποτελούσε μια σχετικά απλή διαδικασία. Στις μέρες μας όμως, ο ανταγωνισμός αυξάνει ολοένα και περισσότερο, ενώ με την προσθήκη νέων καναλιών διανομής, το Villa Marketing γίνεται μια αρκετά απαιτητική διαδικασία. 

Οι βίλες πρέπει να έχουν πλέον αναπτυγμένο Brand Identity με μοντέρνα, ξενοδοχειακού επιπέδου websites, που εξυπηρετούν το συνολικό οnline sales plan τους, ενώ η φωτογράφισή τους θα πρέπει να καλύπτει όλο το φάσμα της εμπειρίας. Επίσης, η συνεργασία με Hotel Marketing Experts είναι απαραίτητη, αφού πολλές από τις τεχνικές διανομής και τα κανάλια είναι ίδια με τα ξενοδοχεία, που απαιτούν υψηλή εξειδίκευση.

Δείτε εδώ τις εταιρείες που μπορούν να συνεισφέρουν στην online ανάπτυξη της βίλας σας →

Ο ταξιδιώτης δεν αγοράζει απλά μια ωραία βίλα, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία

48144f66c11eb9c40ef32366b4a8e48a.jpg

Οι περισσότερες βίλες πλέον παρέχουν πολλά περισσότερα από ένα ωραίο οίκημα. Οι concierge υπηρεσίες, η γαστρονομία αλλά και τα events έρχονται να αυξήσουν την ικανοποίηση του επισκέπτη αλλά και τα πιθανά έσοδα του ιδιοκτήτη. 

Το μεγάλο ζήτημα είναι να συνειδητοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τη σημασία της Εμπειρίας, και να μπορέσουν να την ενσωματώσουν αποτελεσματικά, τόσο στο operation όσο και στο identity της επιχείρησής τους. Σημαντική είναι επίσης και η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο η Εμπειρία μπορεί να συντελέσει στην αύξηση των εσόδων, αλλά και του τρόπου πρόβλεψης της πιθανής αύξησης του revenue.

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν στο άρθρο είναι από το Senses Villas Mykonos, που ανήκει στην διαχείριση των Anatolia Hotels & Villas, εταιρεία που μπορείτε να συναντήσετε στο 100% Hotel Show 2017.
Νίκος Σ. Μοράντης
Hospitality Strategy Expert
Ο Νίκος Σ. Μοράντης είναι ένας από τους ιδρυτές της Hotelier Academy αλλά και του Destsetters και σε συνεργασία με τη διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης Demand Fairs & Media, συμβάλλει στη στρατηγική ανάπτυξη του θεσμού. Είναι υπεύθυνος για την συνολική επικοινωνία του 100% Hotel Show, ενώ συμμετέχει ενεργά στην ειδική ομάδα της έκθεσης που διασφαλίζει μια πρωτότυπη εμπειρία για τους Ξενοδόχους που θα την επισκεφτούν!
CLOSE
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ IOO% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση IOO% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του IOO% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media