Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν μια σειρά από προκλήσεις τη φετινή σεζόν: μια (και ίσως η πιο σημαντική) από αυτές, είναι οι μειωμένες πληρότητες (άρα, και τα μειωμένα έσοδα) σε σχέση με το 2019. Μια λύση γι’ αυτό, είναι να στοχεύσουν στρατηγικά σε αυτό που ονομάζεται Ενίσχυση Εσωτερικών Πωλήσεων, τη δυνατότητα δηλαδή, να δημιουργούν νέες πηγές εσόδων από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες-φιλοξενούμενούς τους, πουλώντας τους επιπρόσθετα προϊόντα και υπηρεσίες. Η στόχευση σε Ενίσχυση των Εσωτερικών Πωλήσεων αποτελεί, ούτως ή άλλως, μια ανερχόμενη τα τελευταία χρόνια τάση στη νέα εποχή τού ξενοδοχειακού marketing- απλά, όπως ισχύει και με άλλα παρόμοια ζητήματα, επιταχύνεται λόγω των σημερινών συνθηκών.
Από την άλλη, η περσινή εμπειρία έδειξε ότι οι φιλοξενούμενοι προτιμούν να περνούν περισσότερο χρόνο εντός των (περισσότερο ασφαλών λόγω πρωτοκόλλων) χώρων των ξενοδοχείων που διαμένουν, περιορίζοντας αισθητά τις (μη οργανωμένες) περιηγήσεις- ιδιαίτερα σε χώρους που προσελκύουν πολύ κόσμο. Όμως, εξακολουθεί να υφίσταται η ανάγκη τους να χαλαρώσουν, να καταναλώσουν και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους με αναμνηστικά από τις διακοπές τους, ή με δώρα για τους φίλους τους.
Η συμβολή τής Boutique του Ξενοδοχείου στην Ενίσχυση των Εσωτερικών Πωλήσεων
Οι νέες πραγματικότητες όπως περιγράφηκαν παραπάνω, δίνουν πλέον έναν αναβαθμισμένο ρόλο σε τμήματα των ξενοδοχείων, όπως είναι οι Boutique τους.
Η εταιρεία New Cult, με σταθερή θέση και συνεχή ανάπτυξη στην εγχώρια μόδα για 30 χρόνια, προσαρμόζει στα νέα δεδομένα τις λύσεις που προσφέρει στους Ξενοδόχους, προκειμένου, αφ’ ενός να προσφέρουν μια συνολική, premium εμπειρία στους φιλοξενουμένους τους και αφ’ ετέρου να αυξήσουν τα έσοδά τους, με έναν, απ’ όλες τις απόψεις, “κομψό” τρόπο!
Δείτε τα Premium Προϊόντα της γνωστής εταιρείας, που σκοπό έχουν να ενισχύσουν τις Boutique των ξενοδοχείων και να συμβάλουν στην άρτια προετοιμασία για τη νέα αυτή σεζόν. Glacial, Capslab, Alma Libre, Hamaki-Ho, Cabaïa, CHPO είναι μόνο μερικά από τα προτεινόμενα προϊόντα, που ανταποκρίνονται απόλυτα στις τάσεις και τις ανάγκες τής νέας μορφής Φιλοξενίας.
GLACIAL: Σουηδικά premium luxury μπουκάλια και θερμός, ειδικά σχεδιασμένα έτσι ώστε να κρατάνε ζεστό το ρόφημα για 12 ώρες, και κρύο για 24 ώρες. Συνεργάζεται με τη WWF και μαζί έχουν θέσει ως στόχο να μειώσουν την κατανάλωση πλαστικών και να σώσουν τους ωκεανούς. Ζητήστε να δείτε όλα τα χρώματα και τα σχέδια της φετινής σεζόν . Είμαστε σίγουροι ότι θα τα ερωτευτείτε!
CAPSLAB: Γαλλική εταιρεία που προσφέρει στον καταναλωτή μια μεγάλη ποικιλία από καπέλα με χαρακτήρες της ποπ κουλτούρας, όπως αυτές από Dragon Ball, Disney, Looney Tunes, Marvel, DC Comics, Star Wars και άλλους πολλούς. Απευθύνεται στον geek πολιτισμό και στους λάτρεις τής νοσταλγίας της δεκαετίας του ’90, τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά. Έχουν φορεθεί από τους Messi Lionel, Rakitic Ivan, Murillo Jeison, Benedetto Dario, Sauarez Luis, Griezmann Antoine και άλλους πολλούς διάσημους, οπότε πλέον αποτελεί το ιδανικό αξεσουάρ για όποιον ψάχνει να ξεχωρίσει εντός και εκτός του ξενοδοχείου σας. Ζητήστε τον πλήρη κατάλογο.
ALMA LIBRE σημαίνει ελεύθερη ψυχή. Το brand αυτό ήρθε για να προσφέρει σε κάθε ελεύθερη ψυχή μοναδικές συλλογές καπέλων, που χαρακτηρίζονται από μοντέρνα σχέδια με vintage επιρροές, υφάσματα υψηλής ελληνικής ποιότητας και πολύ μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων, προσαρμοσμένα στις ανάγκες τού κάθε πελάτη. Ιδανικά τόσο για την πρωινή ηλιοθεραπεία όσο και για μια νυχτερινή βόλτα στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. . Ζητήστε τον πλήρη κατάλογο.
HAMAKI-HO: Ένα brand που απευθύνεται στον σύγχρονο άντρα, προσφέροντάς του μια σειρά από πουκάμισα, σακάκια, βερμούδες, μαγιό, γραβάτες, ζώνες, πετσέτες και άλλα πολλά. Γραμμές, καθαρά σχήματα, καινοτομία και προσεκτική έρευνα υλικών- με αυτόν τον τρόπο η Hamaki-Ho αναγνωρίζει και προωθεί την προέλευσή της, η οποία βασίζεται στην ιταλική ναπολιτάνικη ραπτική, με επιρροές από την Ιαπωνία και τις τάσεις της εποχής. Ζητήστε να δείτε τη μοναδική premium συλλογή και τις τάσεις για το φετινό καλοκαίρι. Είμαστε σίγουροι ότι, με αυτή την εταιρεία στην boutique σας, θα ικανοποιήσετε κάθε ανάγκη τού αντρικού σας πελατολογίου.
CABAIA: Το σύγχρονο και μοντέρνο γαλλικό brand, που γεννήθηκε από την επιθυμία να ενισχύσει τα αξεσουάρ και να προσφέρει καινοτόμες και πολύχρωμες ιδέες. Για το S21, έχει σχεδιάσει απίστευτα σακίδια που διαθέτουν αποσπώμενες θήκες για να μην τα βαρεθείτε ποτέ, μοναδικές κάλτσες με κουμπιά ώστε να μην τις χάνετε κατά το πλύσιμο και την αποθήκευσή τους, και τέλος ιδιαίτερες πετσέτες με τσεπούλα για να κρύβετε μέσα κινητό, κλειδιά και πιστωτικές κάρτες. Ζητήστε τον πλήρη κατάλογο.
CHPO: Το σουηδικό premium brand με μοναδικά eco-friendly σχέδια τόσο γυαλιών (ηλίου και blue light), όσο και ρολογιών, που υπόσχονται να προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία στους πελάτες σας. Εμπνευσμένα από το skateboarding, τη μουσική και την τέχνη, είναι σχεδιασμένα για να τα έχεις παντού και πάντα μαζί σου. Η εταιρεία CHPO, παράλληλα με την eco friendly κουλτούρα της, συνεργάζεται σε κάθε εποχή με διαφορετικούς οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ή φιλανθρωπικούς οργανισμούς όπου το 100% των κερδών είναι δωρεές για τον σκοπό τους. Ζητήστε τον πλήρη κατάλογο.
Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τής New Cult για να δείτε όλα τα ιδιαίτερα brands της εταιρείας, ή ζητήστε επικοινωνία πατώντας εδώ
Γιατί, η New Cult ξέρει ακριβώς τι ψάχνετε- τι ακριβώς έχετε ανάγκη!