IOO% HOTEL SPECIALS
EN
GR

Ξενοδοχειακή κατασκευή και ανακαίνιση: Ιδέες από το 100% Hotel Show   |  Νίκος Σ. Μοράντης

Ξενοδοχειακή κατασκευή και ανακαίνιση: Ιδέες από το 100% Hotel Show

Καθώς η ανακαίνιση και η κατασκευή ενός ξενοδοχείου αποτελεί τη σημαντικότερη επένδυση στο χώρο, σας παρουσιάζουμε μια σειρά από έξυπνες ιδέες και χρήσιμες συμβουλές που προσφέρουν έμπνευση και λύσεις για την ανάπτυξη του καταλύματός σας.

Η άποψή μας για ένα επιτυχημένο πλάνο κατασκευής ενός Ξενοδοχείου

Είναι γνωστό ότι η κατασκευή ενός νέου ξενοδοχειακού προϊόντος αποτελεί μια μεγάλης κλίμακας και ευθύνης επένδυση, η οποία απαιτεί ιδιαίτερη μελέτη και έρευνα. Μερικοί από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την επιτυχημένη και συμφέρουσα κατασκευή ενός νέου ξενοδοχείου, είναι:

  • Ο στρατηγικός σχεδιασμός του ξενοδοχείου, σύμφωνα με τα κοινά που θα στοχεύσει.
  • Η αναλυτική καταγραφή των ενεργειών, των αναγκών και των συνεργατών που θα χρειαστούν.
  • Η σωστή επιλογή προμηθευτών τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και σε επίπεδο υπηρεσιών.
  • Το σωστό πλάνο ανάπτυξής της και η μεθοδική εποπτεία των ενεργειών.


Ένα όμως βασικό ζήτημα που προκύπτει, είναι πώς θα συγκεντρώσει τους καλύτερους συνεργάτες που θα συντελέσουν στις παραπάνω ενέργειες.


0e167affb73f0c75643cb6d35d1288e0.jpg


Γιατί η Ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου αποτελεί σημαντική επένδυση;

Η ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου είναι μια από τις πιο στρατηγικές επενδύσεις ενός ξενοδόχου, καθώς:

  • Επιτρέπει τη διεκδίκηση ενός μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς.
  • Συμβάλλει στην αύξηση τιμής πώλησης άρα και στην ευρύτερη κερδοφορία.
  • Βοηθά στην ικανοποίηση του επισκέπτη άρα και στην αύξηση των πωλήσεων. 


Πώς όμως ο ξενοδόχος μπορεί να βρει αξιόπιστες λύσεις πριν την κατασκευή και την ανακαίνιση του ξενοδοχείου του; 

Το πρώτο στάδιο είναι να πραγματοποιήσει μια καλή έρευνα αγοράς και να καταγράψει όλες τις πιθανές λύσεις και ευκαιρίες για την ανάπτυξη του καταλύματός του. Η έρευνα μπορεί να πραγματοποιηθεί πιο συγκεκριμένα με:

  • Επισκέψεις σε εκθέσεις, όπως το 100% Hotel Show, που αφορούν το Ξενοδοχείο σε επίπεδο Design, Εξοπλισμού και υπηρεσιών, για άμεση δημιουργία σχέσεων και ανάπτυξη συνεργασιών.
  • Διαδικτυακή έρευνα σε website με προμηθευτές, που θα βοηθήσει στην απόκτηση πρόσβασης σε πιθανές λύσεις σε ευρύτερο επίπεδο.
  • Συμμετοχή σε σχετικά workshops που θα βοηθήσουν στην κατανόηση της διαδικασίας ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου.
  • Έρευνα για καλές πρακτικές οι οποίες μπορούν να σας εμπνεύσουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη νέων ιδεών.


Τι θα παρουσιάσει το 100% Hotel Show σχετικά με την κατασκευή και την ανακαίνιση;

Έχοντας συγκεντρώσει μια ομάδα ειδικών τόσο από τον τομέα της κατασκευής όσο και του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, το 100% Hotel Show διαμορφώνει την εκθεσιακή λογική του, στοχεύοντας στην κάλυψη της παραπάνω ανάγκης. Στο πλαίσιο αυτό:

  • Προετοιμάζει μια σειρά από ξενοδοχειακά workshops με επίκεντρο το ξενοδοχειακό Design, με χρήσιμες συμβουλές κατασκευής και ανακαίνισης ξενοδοχείου.
  • Έχει επιλέξει εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου, δίνοντας έμφαση στην υψηλή τεχνογνωσία και την ξενοδοχειακή κατεύθυνση.
  • Διοργανώνει τα Hotel Design Awards με στόχο να εμπνεύσει τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και να επιβραβεύσει τις καλές πρακτικές!


Το 100% Hotel Show, θα πραγματοποιηθεί στις 17-20 Νοεμβρίου 2017, στο MEC Παιανίας.


Νίκος Σ. Μοράντης
Hospitality Strategy Expert
Ο Νίκος Σ. Μοράντης είναι ένας από τους ιδρυτές της Hotelier Academy αλλά και του Destsetters και σε συνεργασία με τη διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης Demand Fairs & Media, συμβάλλει στη στρατηγική ανάπτυξη του θεσμού. Είναι υπεύθυνος για την συνολική επικοινωνία του 100% Hotel Show, ενώ συμμετέχει ενεργά στην ειδική ομάδα της έκθεσης που διασφαλίζει μια πρωτότυπη εμπειρία για τους Ξενοδόχους που θα την επισκεφτούν!
CLOSE