Πρώτη «στάση» του 100% Hotel Workshops Tour η Αθήνα (Ξενοδοχείο Sofitel, στις 10 & 11 Φεβρουαρίου 2018), ενώ οι υπόλοιποι προορισμοί θα ανακοινωθούν σύντομα.
Τα 100% Hotel Workshops είναι προσανατολισμένα σε δυο άξονες:
α) Στα δωμάτια και το συνολικό design του ξενοδοχείου το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου.
β) Στα εστιατόρια του ξενοδοχείου και τη γαστρονομία την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου.
Η είσοδος είναι δωρεάν για Ξενοδόχους, Αρχιτέκτονες και Επαγγελματίες τουρισμού, ενώ απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή στο www.hotelshow.gr.
ΤΟ CONCEPT
Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για τη δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πώς επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις.
ΤΟ DESIGN
Πώς το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πώς συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις.
Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
Ποιος ο ρόλος της Γαστρονομίας στα ξενοδοχεία και για ποιον λόγο επηρεάζει τόσο σημαντικά τον συνολικό τζίρο του ξενοδοχείου.
THE ONLINE SALES IDENTITY
Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων.