Με ένα τελείως διαφορετικό concept για τη φετινή του καμπάνια επανέρχεται αυτές τις ημέρες το 100% Hotel Show. Η τεχνολογία και οι φουτουριστικές εικόνες πρωταγωνιστούν στο νέο του Video, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ελληνικής καταγωγής βραβευμένη στις Κάννες Video Making εταιρεία, NEEDaFIXER.
Σε αντίθεση με την καμπάνια της περσινής χρονιάς, το νέο video spot του 100% Hotel Show, επικεντρώνεται σε minimal ξενοδοχειακές εικόνες, με το Virtual Reality να γίνεται σήμα κατατεθέν της νέας του εικόνας. Το νέο conceptual spot του 100% Hotel Show, δηλώνει ότι η επίσκεψη στην έκθεση ισοδυναμεί με την εικόνα των ξενοδοχείων του αύριο, αφού ο επισκέπτης μπορεί να βρει όλες τις λύσεις που χρειάζεται, από design μέχρι και πωλήσεις, που θα οδηγήσουν το ξενοδοχείο του στο επόμενο επίπεδο αναβάθμισης.
Ταυτόχρονα όμως, αποκαλύπτει και μέρος της εμπειρίας που θα ζήσει ο επισκέπτης στην είσοδο του 100% Hotel Show, όπου, σε συνεργασία με τη VR Production εταιρεία της North Events αλλά και τον τελευταίας τεχνολογίας VR εξοπλισμό της Samsung, θα στηθεί μια ειδική κατασκευή που αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των επισκεπτών, σχεδιασμένη από το βραβευμένο αρχιτεκτονικό γραφείο Aspasia Taka Architects Creative Lab.
Το μοναδικό visual αποτέλεσμα που καταγράφηκε με τον κινηματογραφικό εξοπλισμό της NEEDaFIXER, απογειώθηκε με την υψηλή αισθητική του ξενοδοχείου Radisson Blu Park, που φιλοξένησε τα γυρίσματα. Πιο συγκεκριμένα, τα νέα δωμάτια του γνωστού ξενοδοχείου αλλά και το μοναδικό design του Lobby και των εστιατορίων του, αποτέλεσαν τα landmark spots του video, δημιουργώντας εικόνες που υπόσχονται μια έκθεση υψηλών προδιαγραφών.