Η στρατηγική του φωτισμού των χώρων «καλωσορίσματος» του ξενοδοχείου συνίσταται από δύο βασικά χαρακτηριστικά: Αρχικά τη δημιουργία ατμόσφαιρας που θα ακολουθεί τη γενικότερη αρχιτεκτονική ιδέα για ισορροπία μεταξύ νέων ιδεών και αναφορά στο προγενέστερο, ιστορικό πλέον, ύφος του ξενοδοχείου. Επιπλέον την επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής λειτουργικότητας σε έναν χώρο που καθημερινά φιλοξενεί έναν σημαντικό αριθμό επισκεπτών.
Στο μπαρ-εστιατόριο η στρατηγική φωτισμού που ακολουθήθηκε μπορεί να θεωρηθεί πολύπλευρη. Αρχικά, με τον τοπικό φωτισμός των τραπεζιών του εστιατορίου μειώθηκε δραστικά η ποσότητα των φωτιστικών στην οροφή προσφέροντας μία «καθαρότερη» εικόνα στην οροφή. Στον υπόλοιπο χώρο ειδικές εφαρμογές φωτισμού καθώς και ιδιοκατασκευές δημιουργήθηκαν με σκοπό να αναδειχθούν συγκεκριμένα αρχιτεκτονικά στοιχεία. Βασικό στόχος είναι η εναρμόνιση όλων αυτών των επιμέρους στοιχείων μέσω του φωτισμού.